Unul dintre cele mai importante proiecte de educatie de business din Europa
3M Romania a lansat, in prezenta Excelentei Sale, dl. Hans G. Klemm, Ambasadorul S.U.A. in Romania si a domnului Dragos Pislaru, consilier de stat in cadrul Cancelariei Primului Ministru, unul dintre cele mai importante proiecte de educatie de business din Europa: Customer Innovation Center, la Bucuresti.
Prin deschiderea Customer Innovation Center (CIC), 3M Romania creeaza o experienta centrata pe universul clientului, unica in Romania.
"Customer Innovation Center lansat la Bucuresti deschide un univers experimental unic, in conditiile in care majoritatea canalelor de marketing directioneaza actiunile (si bugetele) catre interactiuni cu ROI imediat. 3M alege sa comunice intr-un mod mai traditional, holistic, cu o abordare mai complexa menita sa infatiseze vizitatorului intregul parcurs inovativ al companiei. A fost o munca uriasa in spate pentru care ii multumesc intregii echipe. Daca adaugam la asta si valoarea investitiei – aproximativ 300.000 euro - si ne uitam si la rezultat, e destul de usor sa afirmam ca este cu adevarat ceva unic in peisajul de business din Romania", a declarat dl. Catalin Velescu, Director General 3M Romania.
3M are o prezenta romaneasca de peste 25 de ani: este un brand omniprezent in viata romanilor, de la placutele de inmatriculare si materialele dentare, pana la aplicatii complexe, industriale, realizate cu produse, tehnologie sau know-how 3M.
Noul centru va oferi posibilitatea clientilor si partenerilor 3M Romania de a lua contact, intr-un mediu dinamic si interactiv, cu produsele 3M, cu aplicare in domeniul constructiilor, sanatate, telecomunicatii, energie etc.
Prin deschiderea Customer Innovation Center (CIC), 3M Romania creeaza o experienta centrata pe universul clientului, unica in Romania.
"Customer Innovation Center lansat la Bucuresti deschide un univers experimental unic, in conditiile in care majoritatea canalelor de marketing directioneaza actiunile (si bugetele) catre interactiuni cu ROI imediat. 3M alege sa comunice intr-un mod mai traditional, holistic, cu o abordare mai complexa menita sa infatiseze vizitatorului intregul parcurs inovativ al companiei. A fost o munca uriasa in spate pentru care ii multumesc intregii echipe. Daca adaugam la asta si valoarea investitiei – aproximativ 300.000 euro - si ne uitam si la rezultat, e destul de usor sa afirmam ca este cu adevarat ceva unic in peisajul de business din Romania", a declarat dl. Catalin Velescu, Director General 3M Romania.
3M are o prezenta romaneasca de peste 25 de ani: este un brand omniprezent in viata romanilor, de la placutele de inmatriculare si materialele dentare, pana la aplicatii complexe, industriale, realizate cu produse, tehnologie sau know-how 3M.
Noul centru va oferi posibilitatea clientilor si partenerilor 3M Romania de a lua contact, intr-un mediu dinamic si interactiv, cu produsele 3M, cu aplicare in domeniul constructiilor, sanatate, telecomunicatii, energie etc.
In cazul in care doriti sa aflati mai multe despre produsele firmei 3M, faceti clic pe logo-ul firmei prezentat mai jos sau cereti oferta de pret ori alte informatii de la persoana de contact a firmei 3M Romania Srl, folosind butonul corespunzator.