Alukönigstahl si Schüco mentin pasul alert in adoptarea celor mai noi descoperiri tehnologice, incluzand digitalizarea in palmaresul de responsabilitati asumate.
Motivatia din spatele digitalizarii companiei s-a nascut din dorinta de a imbunatati intregul lant valoric si de a-l eficientiza. In industria constructiilor, digitalizarea are impact direct in toate procesele, de la proiectare si ofertare pana la faza de planificare, productie si apoi la asamblarea pe santier, respectiv functionarea unei cladiri.
Solutiile digitale oferite de Schüco vin in ajutorul clientilor pe termen lung prin faptul ca sunt oferite raspunsuri la provocarile individuale si, in acelasi timp, sunt dezvoltate optimizari sistematice pentru arhitecti, proiectanti, fabricanti si facility management. Cu alte cuvinte, clientul are certitudinea faptului ca nevoile sale sunt intelese, compania asumandu-si cerintele si responsabilitatea implementarii de solutii orientate catre viitor.
“Schüco este partenerul care investeste in viitorul clientilor sai. Ne mandrim cu abordarea la 360° pe care o avem in ceea ce priveste viitorul digitalizat al partenerilor nostri. Accentul este pus pe platforme si aplicatii, masini inteligente, utilizarea senzorilor si datelor pentru procese durabile si eficiente in industria constructiilor. Stim ca digitalizarea este un proces complex, care are nevoie de timp pentru implementarea corespunzatoare, motiv pentru care sustinem toti utilizatorii pentru ca parcursul lor sa fie catre un sistem digital simplu, eficient si benefic”, mentioneaza Attila Beer, Country Manager Alukönigstahl.
Un exemplu de digitalizare este showroom-ul virtual Schüco, spatiu care permite integrarea gamei largi si diverse de produse intr-o singura platforma, lucru putin posibil intr-un showroom fizic.
Showroomul Virtual Schüco este o experienta de realitate virtuala care ii ajuta pe clienti sa testeze produsele. Acestia interactioneaza cu ele in timp real si le invata modul de operare cu ajutorul aplicatiei VR. Pot vedea aspectul elementelor de tamplarie si tuturor tipurilor de pereti cortina din interior si din exterior. Mai mult, utilizatorii au posibilitatea sa viziteze un atelier in care pot vedea cele mai noi utilaje, centre de prelucrare Schüco, un simulator de fabricatie si un laborator acustic. De asemenea, in turul animat al showroom-ului virtual, fiecare participant este insotit de un robot.
Un aspect inovator este dat de versatilitatea configuratorului care permite vizualizarea elementelor finite. Fie ca este vorba de ferestre si usi de intrare sau de usi pliante si glisante, beneficiarul poate vedea in cateva minute cum va arata obiectul final. Pe langa faptul ca se pot vizualiza toate tipologiile, de exemplu, o usa glisanta cu doua cercevele se poate modifica imediat intr-una cu 4 cercevele, pot fi schimbate culorile tamplariei, la interior si la exterior, pot fi alese manerele si chiar finisajul podelei sau al peretilor, pentru a realiza o imagine cat mai realista a produsului final. In acelasi timp, aplicatia, care comunica cu programul specializat de calcul SchüCal, poate calcula pretul pentru fiecare configuratie.
In 2020, Alukönigstahl a aniversat un sfert de secol de activitate in Romania, perioada in care a devenit un etalon de excelenta si creativitate in industria sa. In cei 25 de ani de activitate din Romania, AluKönigStahl a asigurat cele mai eficace solutii tehnice si a realizat peste 8.000 de proiecte si constructii reprezentative, precum: U Center, Ana Tower, Globalworth Campus, Coresi Business Resort, SkyTower, GlobalworthTower, UBCIasi, Cluj si Timisoara, Asmita Towers, Luxuria Residence, Banat Art Living, Isho Living, Nordis Mamaia. Nivelul de expertiza al companiei si atentia pentru eficienta solutiilor si sistemelor pe care le propune, transforma Alukönigstahl intr-un partener de incredere atat pentru investitori, cat si pentru arhitectii care doresc sa implementeze solutii inovatoare pentru usi, ferestre sau pereti cortina.