Marfa TORO este manipulata acum de utilajele Toyota fara operatori

Marfa TORO este manipulata acum de utilajele Toyota fara operatori

Compania a adaugat recent 5 stivuitoare automate de la Toyota la flota lor existenta

Producatorul norvegian TORO a implementat 5 echipamente automate Toyota pentru a-si eficientiza operatiunile, atat din punct de vedere timp cat si din punct de vedere cost. Echipamentele Autopilot opereaza cot la cot cu echipamentele manuale - conduse de operatori, asigurand un nivel ridicat de siguranta.

Facts & figures

Companie: Toro
Locatie:  Arna, Norvegia
Industrie: Productie
Solutii: 5 stackere automatizate, stivuitoare conduse de operatori, I_Site fleet management.

Din 1946, TORO a dezvoltat un portofoliu larg de produse alimentare, precum supe, sosuri, vase de cuptor, amestecuri pentru copt si mese gata refrigerate. TORO are principala fabrica in Arna, Bergen, unde produsele uscate sunt produse intr-un mod bland, pastrand atat gustul, cat si nutrientii. De cand a fost construita fabrica TORO in 1968, a cunoscut o dezvoltare continua.

Compania a adaugat recent 5 stivuitoare automate de la Toyota la flota lor existenta. AGV-urile vor gestiona un numar mare de transporturi de marfuri pentru a le creste competitivitatea. „Suntem printre primii din grupul Orkla din Norvegia si Suedia cu stivuitoare automate la o scara atat de mare”, spune managerul depozitului TORO Öyvind Steinsland.

Marfa TORO este manipulata acum de utilajele Toyota fara operatori
Marfa TORO este manipulata acum de utilajele Toyota fara operatori

Trecerea de la manual la automatizare
„Cautam in permanenta posibilitati de imbunatatire pentru ca fabrica sa functioneze si de acum inainte”, spune Steinsland, care lucreaza la fabrica de 43 de ani. „Cum putem ambala mai repede marfurile? Cum reducem risipa de alimente? Cum pot fi mutate mai inteligent bunurile? Acestea sunt doar cateva dintre provocarile la care lucram, iar la ultima intrebare Toyota ne-ar putea raspunde ca solutia ar fi AGV-urile sale.”

Peste 30.000 de misiuni de transport care anterior erau efectuate manual, de operatori, sunt acum efectuate de echipamnete automate. „Putem muta marfurile in fabrica mult mai repede si mai ieftin decat inainte. Acest lucru ne intareste competitivitatea”, spune Steinsland. Dupa 10 luni de testare, 5 stackere cu pilot automat de la Toyota sunt acum utilizate pentru transportul deseurilor, livrarea materialelor si a marfurilor la zona de ambalare si transportul marfurilor finite inapoi in zona de depozitare.

Marfa TORO este manipulata acum de utilajele Toyota fara operatori
Marfa TORO este manipulata acum de utilajele Toyota fara operatori

Siguranta este o prioritate
Stackerele automate de la Toyota lucreaza cot la cot cu echipamentele manuale si cu operatorii care se plimba prin zona. De-a lungul procesului, Steinsland si liderul de proiect Kjell-Inge Skare au cooperat indeaproape cu echipa Toyota, subliniind ca siguranta este esentiala. „Au fost montati senzori de siguranta suplimentari pe AGV-uri si senzori de siguranta speciali la mezaninurile unde opereaza echipamentele manuale”, explica Steinsland. Echipamentele automate au o viteza maxima de 1,2 m/s si daca tehnologia din orice motiv nu ar functiona, stivuitoarele pot fi conduse manual. „Posibilitatea de a conduce manual este, de asemenea, importanta pentru a ne asigura ca o eroare la echipamentul automat nu va afecta productia”, spune Steinsland.

Marfa TORO este manipulata acum de utilajele Toyota fara operatori
Marfa TORO este manipulata acum de utilajele Toyota fara operatori

E doar inceputul
„Aici la fabrica avem 450 de tipuri diferite de bunuri care trebuie mutate. Marfurile ar trebui preluate si returnate la depozit, amestecurile ar trebui transportate de la depozitarea intermediara la ambalare si asa mai departe", spune Steinsland si continua,"acest lucru are ca rezultat un numar mare de misiuni de transport pe tot parcursul anului la fabrica. Planul este de a folosi mai multe echipamente automatizate pentru aceste sarcini in viitor.”

Produse mentionate in articol
Transpaleta electrica pentru stacking BT Staxio seria W - HWE100 si HWE100S Transpaleta electrica SPE120, SPE140, SPE160, SPE200 - 1.2 - 2.0 tone Stackere electrice BT Staxio SSE135, SSE135L, SSE160, SSE160L Stackere electrice SRE135, SRE135L, SRE160, SRE160L - 1.35-1.6 tone
 
Transpalete electrice pentru stacking BT Staxio
4 produse

Potrivite pentru operatii de stacking, manipulare concomitenta a doi paleti, aplicatii de order picking si transport la orizontala, transpaletele electrice pentru stacking din gama BT Staxio sunt potrivite pentru o gama vasta de aplicatii de manipulare sarcini. Oferind sarcini nominale de pana la 2 tone si inaltimi de ridicare de pana la 6.3 metri, stacker-ele noastre electrice sunt echipamente rapide, puternice si simplu de operat. Gama BT Staxio include cate un echipament de ridicat pentru fiecare aplicatie, avand disponibile modele pentru operator pedestru, cu platforma pentru operator, cu operator in picioare si cu scaun pentru operator. Toate transpaletele pentru stacking din gama BT Staxio sunt proiectate sa opereze eficient in medii cu temperatura controlata (depozite frigorifice).

4 produse
Brosura
Specificatii
Vezi detalii
Card produs
Categorii
Stivuitor, transpaleta, utilaj de transport si tractare
Stivuitor, transpaleta, utilaj de transport si tractare
Sistem automatizat de depozitare
Sistem automatizat de depozitare
Tehnologie pentru depozite
Tehnologie pentru depozite
Echipamente
Echipamente
Constructii

Fereastra, izolatie, caramida, adeziv, ...

Instalatii mecanice

Cazan, ventilator, baterie sanitara, ...

Instalatii electrice

Intreruptor, releu, camera video, cablaj, ...

Echipamente

Mobilier urban, stivuitor, mobila de birou, ...

Unelte

Software CAD, aparat de masurat, utilaj, ...