Motoare Diesel Toyota 41kW proiectate pentru stivuitoare cu convertor de cuplu model Toyota Tonero
Toyota Material Handling Europe (TMHE) a lansat in acest an mai multe produse si solutii decat in anii precedenti. Acum se pregateste lansarea unui model complet nou de motor Diesel Toyota 41kW proiectat pentru stivuitoarele care au convertor de cuplu model Toyota Tonero si capacitati nominale cuprinse intre 1.5 si 3.5t.
Diferenta dintre motoarele Toyota si cele existente pe stivuitoarele oferite de restul producatorilor este faptul ca motoarele Toyota sunt produse in fabricile Toyota, permitand un control unic asupra calitatii, fiabilitatii si rezistentei. Toate motoarele Toyota sunt dezvoltate avand la baza lunga traditie in Kaizen (imbunatatire continua) si sunt fabricate la standardele Sistemului de Productie Toyota (TPS). Motoarele diesel Toyota sunt fabricate special pentru operare industriala.
Noul motor ofera productivitate la nivel inalt in operatiile de manipulare sarcini, dar si un consum foarte mic de energie, ceea ce rezulta in reducerea costurilor. Este cu 28% mai eficient in consumul de energie decat modelul precedent si mult mai curat decat prevad reglementarile privind emisia de gaze de esapament Stadiul 3B impuse de Uniunea Europeana. Acest model nou se aliniaza gamei deja existente de motoare industriale curate si compacte oferite de Toyota care indeplinesc cerintele competitive ale pietei privitor la eficienta consumului de carburant.
Diferenta dintre motoarele Toyota si cele existente pe stivuitoarele oferite de restul producatorilor este faptul ca motoarele Toyota sunt produse in fabricile Toyota, permitand un control unic asupra calitatii, fiabilitatii si rezistentei. Toate motoarele Toyota sunt dezvoltate avand la baza lunga traditie in Kaizen (imbunatatire continua) si sunt fabricate la standardele Sistemului de Productie Toyota (TPS). Motoarele diesel Toyota sunt fabricate special pentru operare industriala.
Noul motor ofera productivitate la nivel inalt in operatiile de manipulare sarcini, dar si un consum foarte mic de energie, ceea ce rezulta in reducerea costurilor. Este cu 28% mai eficient in consumul de energie decat modelul precedent si mult mai curat decat prevad reglementarile privind emisia de gaze de esapament Stadiul 3B impuse de Uniunea Europeana. Acest model nou se aliniaza gamei deja existente de motoare industriale curate si compacte oferite de Toyota care indeplinesc cerintele competitive ale pietei privitor la eficienta consumului de carburant.
Noul model de motor diesel – 1ZS – se bazeaza pe reputatia Toyota privitor la livrarea unei eficiente exceptionale in manipularea sarcinilor. Un motor cu 3 cilindri in linie, supraalimentat, care foloseste tehnologia "common-rail" pentru injectia directa, este sursa ideala de energie pentru aplicatii intensive de depozitare, sau care necesita deplasarea pe distante lungi sau cu viteza foarte mare.
Turbocompresorul cu geometrie variabila este controlat electronic pentru ca motorul sa aiba cuplu mare chiar si la turatii reduse. In acest moment este cel mai compact motor industrial de pe piata.
Alaturi de acest model de motor, stivuitoarele includ si functia Load Sensing Power Steering (LSPS), care controleaza debitul de ulei pentru servodirectie si pentru manipularea sarcinilor in functie de greutatea acestora, reducand substantial consumul de combustibil. Dar ofera deasemenea si control asupra virarii fara efort si contribuie la o mai buna manevrabilitate pentru operator.
Turbocompresorul cu geometrie variabila este controlat electronic pentru ca motorul sa aiba cuplu mare chiar si la turatii reduse. In acest moment este cel mai compact motor industrial de pe piata.
Alaturi de acest model de motor, stivuitoarele includ si functia Load Sensing Power Steering (LSPS), care controleaza debitul de ulei pentru servodirectie si pentru manipularea sarcinilor in functie de greutatea acestora, reducand substantial consumul de combustibil. Dar ofera deasemenea si control asupra virarii fara efort si contribuie la o mai buna manevrabilitate pentru operator.
Cu acest nou motor diesel este realizabila combinatia intre productivitate si eficienta energetica. Cateva caracteristici inclusiv modul eco, optimizeaza economia de combustibil si mentine puterea maxima a motorului. Mai mult, o functie auto-stop a stivuitorului Tonero poate fi pre-setata pentru a opri automat motorul cand este la relanti, reducand astfel per total consumul de carburant. In ceea ce priveste beneficiile costurilor, noul motor elimina necesitatea filtrului de particule diesel (DPF) - care este in mod normal instalat pe motoarele diesel pentru a indeplini cerintele Etapei 3B pentru nivelele de emisii, si in consecinta fiind eliminate costurile de intretinere asociate.
Noul 41 kW completeaza oferta de motoare Toyota si se alatura motorului Toyota 36kW, imbunatatit cu functia Load Sensing Power Steering. "Va prezentam o noua gama de motoare diesel Toyota potrivita pentru toate aplicatiile de la cele mai putin intense la cele de mare intensitate, oferind clientilor nostri o eficienta crescuta in consumul de carburant in conformitate cu cele mai recente reglementari de emisii ale UE. Oferind aceasta optiune clientilor nostri ne putem consolida pozitia de lideri in solutii intralogistice," declara Craig Walby, Director Product Management al Toyota Material Handling Europe.
In cazul in care doriti sa aflati mai multe detalii despre noile motorizari Toyota, faceti clic pe butonul Cerere de informatii. Daca doriti sa aflati mai multe despre motostivuitoarele Toyota Tonero, faceti clic pe poza produsului prezentat mai jos sau cereti oferta de pret sau alte informatii de la persoana de contact a firmei Toyota Material Handling Romania Srl, folosind butonul corespunzator.
Noul 41 kW completeaza oferta de motoare Toyota si se alatura motorului Toyota 36kW, imbunatatit cu functia Load Sensing Power Steering. "Va prezentam o noua gama de motoare diesel Toyota potrivita pentru toate aplicatiile de la cele mai putin intense la cele de mare intensitate, oferind clientilor nostri o eficienta crescuta in consumul de carburant in conformitate cu cele mai recente reglementari de emisii ale UE. Oferind aceasta optiune clientilor nostri ne putem consolida pozitia de lideri in solutii intralogistice," declara Craig Walby, Director Product Management al Toyota Material Handling Europe.
In cazul in care doriti sa aflati mai multe detalii despre noile motorizari Toyota, faceti clic pe butonul Cerere de informatii. Daca doriti sa aflati mai multe despre motostivuitoarele Toyota Tonero, faceti clic pe poza produsului prezentat mai jos sau cereti oferta de pret sau alte informatii de la persoana de contact a firmei Toyota Material Handling Romania Srl, folosind butonul corespunzator.