Utilizat in aplicatii care cer temperaturi medii si ridicate
Cazanul de apa fierbinte Bosch Unimat UT-M este succesorul cazanului de succes UT-L. Acesta este utiliizat in aplicatii care cer temperaturi medii si ridicate.
Constructia Unimat cu trei drumuri de gaze arse este utilizata de mai multe decenii cu un succes covarsitor. Cazanul Bosch Unimat UT-M este disponibil si mai multe dimensiuni constructive si poate fi utilizat in cadrul unui sistem de mai multe cazane interconectate pentru sporirea puterii furnizate. Cazanul este certificat CE fiind fabricat si echipat in conformitate cu Directiva Europeana pentru Echipamente sub Presiune.
Utilizare in diverse domenii
Cazanul UT-M isi dovedeste eficienta remarcabila in sisteme de incalzire centrala pentru incalzirea locala sau districtuala. Dar acest cazan versatil de apa fierbinte este folosit si in aplicatii comerciale si industriale in cele mai diverse sectoare.
Date tehnice ale cazanului Bosch Unimat | |
---|---|
Tip | UT-M |
Agent termic | Apa fierbinte inalta presiune |
Design | Tehnologie tub focar/trei drumuri de gaze arse |
Capacitate in kW | 750 - 19.200 |
Presiune de calcul (bar) | pana la 16 |
Temperatura maxima (°C) | pana la 190 |
Combustibil | Combustibil lichid, gaz |
Beneficii pe scurt:
- Constructie cu trei drumuri de gaze arse efective
- Randament standard de pana la 95", fara schimbator de caldura pentru gazele arse si pana la 105% cu schimbator de caldura in condensare
- Materiale termoizolante cu un grad inalt de eficienta
- Omologate pentru temperaturi de retur scazute incepand cu 50°C
- Pentru toate sistemele de arzatoare
- Ardere cu emisii reduse datorita sistemelor de ardere de inalta tehnologie si combinatiei optime intre cazan si arzator
- Intretinere usoara datorita usii cazanului cu deschidere completa
Robust, fiabil si cu o durata de viata inca nedepasita - Fara nivel minim de incarcare arzator pentru mentinerea uscata pe partea de gaze arse
- Tevile de gaze arse nu necesita elemente de reglare a debitului
- Diferenta de temperatura admisa intre tur si retur pana la 50 K.