Optimizarea service-ului companiei pentru a oferi clientilor fiabilitatea, siguranta si increderea de care au nevoie
Conceptul de service Toyota sau TSC pe scurt reprezinta o abordare pentru optimizarea service-ului companiei si pentru a oferi clientilor fiabilitatea, siguranta si increderea de care au nevoie. Pe baza principiilor Toyota Production System (TPS) si Toyota Way, TSC vizeaza disponibilitatea, calitatea, siguranta, mediul si reducerea costurilor pentru clientii Toyota.
Receptivitate
Toyota pune clientii pe primul loc si intelege ca viteza de reactie este prioritara atunci cand activitatea lor este intrerupta. Asta inseamna reluare rapida si in mod eficient a activitatii. Impreuna cu clientii, compania lucreaza constant la prioritatea lor comuna: durata maxima de functionare a utilajelor.
Standardizare
Standardizarea inseamna ca profesionistii cu expertiza si competenta au stabilit o modalitate de lucru: modalitatea cea corecta. Indiferent de locul unde se efectueaza reparatia sau de tehnicianul care face service-ul, clientii se pot baza pe un standard ridicat de service si garantia efectuarii reparatiei intr-un timp de lucru cat mai precis.
Acreditare
Prin acreditare, certificam faptul ca activitatea noastra de Service este intotdeauna la standardele Toyota. Datorita acreditarii Toyota, clientii se pot baza pe o performanta ridicata a serviciilor pentru a-si sustine afacerea.
Eliminarea pierderilor
Eliminarea pierderilor inseamna eliminarea a tot ceea ce nu adauga valoare produsului sau serviciului final. Toyota se concentreaza intotdeauna pe eliminarea pierderilor si pe faptul ca sunt un partener de incredere pentru clientii lor, dar si pe minimizarea propriului impact asupra mediului.
Informatii in timp real
Tehnicienii Toyota au acces online la toate informatiile necesare pentru realizarea service-ului. Datorita informatiilor online in timp real, clientul se poate baza pe servicii eficiente si de inalta calitate, cu timpi minimi de nefunctionare a echipamentelor.
Potrivire la fix
Compania isi propune sa se plieze exact cerintelor prezente si viitoare ale clientilor. Oamenii potriviti, cu aptitudinile potrivite, piesele si contractele corespunzatoare ofera clientilor linistea necesara de a se concentra asupra succesului afacerii lor.
Hoshin
Hoshin este un proces de planificare strategica pe termen lung. Acesta descompune intregul proces in pasi mai mici, mai usor de gestionat, pentru a asigura indeplinirea obiectivului. Datorita angajamentului Toyota privind planificarea strategica pe termen lung, clientii pot avea incredere ca le vor fi indeplinite cerintele nu doar in viitorul apropiat, ci si in anii urmatori.
Genchi Genbutsu
Genchi Genbutsu inseamna "mergi si cerceteaza", pentru a intelege pe deplin situatia reala si a rezolva fiecare problema intampinata. Clientii stiu ca TMH se angajeaza sa remedieze o problema, astfel incat sa mentina operatiunile in functiune si costurile inutile la un nivel minim.
Heijunka
Heijunka este o tehnica japoneza care uniformizeaza volumul de munca. Coreland procesele de business intre ele, Toyota livreaza fiabilitate, stabilitate si predictibilitate pentru clienti.
Kaizen
Kaizen inseamna imbunatatire continua si este un principiu al Toyota Way si al sistemului TPS. Kaizen urmareste eliminarea pierderilor si cresterea valorii, pentru toti cei implicati.
Poka Yoke
Poka Yoke este un mecanism sau un proces conceput pentru a evita greselile. Prin actualizarea constanta a calitatii pieselor de schimb si verificarea lor inainte de expediere, clientii pot avea incredere ca va fi livrata piesa corecta pe echipamentele deservite.
JIDOKA
Jidoka face ca problemele sa fie vizibile. In practica, jidoka inseamna proiectarea de instrumente si procese care detecteaza automat erorile.
In cazul in care doriti sa aflati mai multe despre produsele Toyota, faceti clic pe pozele prezentate mai jos sau cereti oferta de pret ori alte informatii de la persoana de contact a firmei Toyota Material Handling Romania Srl, folosind butonul corespunzator.