ROCKWOOL Group isi aliniaza branding-ul pentru intreaga gama de produse, cu scopul de a sprijini cresterea in viitor
Aceasta evolutie aliniaza brandingul intregului portofoliu de produse ROCKWOOL pentru a demonstra clientilor si partenerilor nostri amploarea si profunzimea modului in care utilizam puterea naturala a rocii vulcanice pentru a imbunatati si transforma stilul de viata modern, abordand in acelasi timp provocarile viitorului. De asemenea, aceasta va sprijini viitoarea expansiune geografica ROCKWOOL.
Noul film de prezentare a companiei a fost lansat in 27 februarie 2017, prin intermediul unei campanii Thunderclap - o postare sociala programata, la scara larga, cu ajutorul careia suporterii distribuie mesajul simultan, cu scopul de a crea un grad de constientizare asupra provocarilor globale ale stilului de viata modern si a solutiilor care exista in prezent pentru rezolvarea lor.
Noul slogan al companiei - "Release the natural power of stone to enrich modern living" (Elibereaza puterea naturala a rocii pentru a imbunatati stilul de viata modern) - exprima faptul ca toate diviziile din ROCKWOOL Group au un obiectiv comun: acela de a imbunatati stilul de viata modern prin calitatea adusa vietii tuturor celor care vin in contact cu produsele noastre.
Mirella Vitale, ROCKWOOL Senior Vice President pentru Group Marketing, Communications & Public Affairs, comenteaza: "Sunt mandra de experienta indelungata a ROCKWOOL Group in valorificarea puterii uneia dintre cele mai abundente resurse naturale in solutii sustenabile si inovative, care contribuie la solutionarea provocarilor vietii moderne. Actualizarea identitatii brandului marcheaza o evolutie importanta a modului in care vorbim despre compania noastra, transmitand o viziune coerenta si un patrimoniu comun al intregului nostru portofoliu de produse."
Produsele pe baza de vata bazaltica ale ROCKWOOL Group cuprind o gama variata de solutii originale, incluzand izolatii ROCKWOOL performante si rezistente la foc; panouri acustice Rockfon; sisteme de placare exterioara Rockpanel; solutii industriale personalizate de la ROCKWOOL Technical Insulation; substraturi Grodan pentru sectorul horticol, pentru care se utilizeaza o cantitate mai mica de apa; si fibre minerale Lapinus pentru reducerea vibratiilor in transportul modern si solutii pentru managementul apei.
Produsele ROCKWOOL ajuta oamenii din intreaga lume sa creeze un impact sustenabil si sa faca fata provocarilor legate de cresterea nivelului urbanizarii. Pe parcursul acestui an, ROCKWOOL Group va continua sa se concentreze pe dezvoltarea constientizarii cu privire la provocarile vietii moderne, precum si a rezolvarii acestora cu solutiile existente in prezent.
In cazul in care doriti sa aflati mai multe despre produsele ROCKWOOL, faceti clic pe pozele prezentate mai jos sau cereti oferta de pret ori alte informatii de la persoana de contact a firmei ROCKWOOL Romania, folosind butonul corespunzator.