Sectiunea a fost creata din dorinta de a raspunde prompt intrebarilor de natura tehnica
Din dorinta de a fi mereu aproape de clienti si a raspunde prompt intrebarilor de natura tehnica, Schneider Electric a creat sectiunea "Intrebari Frecvente (FAQ)". Aceasta noua sectiune poate fi accesata usor din meniul "Suport" al site-ului http://www.schneider-electric.ro si contine raspunsuri la cele mai frecvente intrebari referitoare la produsele comercializate, modul logistic si comercial de operare al Schneider Electric.
Schneider Electric va invita sa beneficiati in timp real de informatiile oferite si va asteapta sa participati activ la dezvoltarea Bazei de "Intrebari Frecvente (FAQ)" prin adaugarea eventualelor intrebari.
Schneider Electric va multumeste pentru accesarea noii sectiuni si va roaga sa ajutati in evaluarea calitatii informatiilor oferite, utilizand sistemul de notare (*****), precum si chestionarul de satisfactie clienti (contine 2 intrebari).
Schneider Electric va invita sa beneficiati in timp real de informatiile oferite si va asteapta sa participati activ la dezvoltarea Bazei de "Intrebari Frecvente (FAQ)" prin adaugarea eventualelor intrebari.
Schneider Electric va multumeste pentru accesarea noii sectiuni si va roaga sa ajutati in evaluarea calitatii informatiilor oferite, utilizand sistemul de notare (*****), precum si chestionarul de satisfactie clienti (contine 2 intrebari).