Principalele proiecte din 2010, aflate in derulare sau incheiate, ale firmei Harsco Infrastructure Romania Srl
Podul Calafat-Vidin reprezinta al doilea pod peste Dunare care conecteaza Romania si Bulgaria, urmand sa intre in functiune la sfarsitul anului 2011. Aceasta investitie este derulata in colaborare cu statul bulgar, partea care ii revine Romaniei fiind executata de firma AZVI - antreprenor general, impreuna cu principalul subantreprenor - CCCF.
Reabilitare si extindere la 4 benzi a centurii rutiere a municipiului Bucuresti - Harsco Infrastructure Romania a fost principalul furnizor de cofraje si solutii de cofrare pentru compania Romstrade, proiect care a implicat solutii tehnice complexe pentru a nu intrerupe traficul in zona si realizare in termenul prevazut.
Stadionul „CLUJ ARENA“ – va avea o capacitate de 30.596 locuri, urmand a fi omologat de catre UEFA la cea mai inalta categorie, Elite. In cadrul acestui proiect, cea mai mare provocare a fost turnarea grinzilor de gradena, in cazul carora Harsco Infrastructure Romania a oferit o solutie de cofrare utilizand doar echipament standard, nefiind necesara realizarea de confectii speciale. Esafodajele ID15 impreuna cu sistemul de juguri SG au permis modelarea grinzii sub unghiuri mai mari de 40°. De asemenea, soseaua de centura a municipiului Arad - proiect sustinut de JV FCC - PORR Technobau und Umwelttechnik AG/PORR Construct Srl, Centura ocolitoare Constanta - proiect atribuit asocierii FCC Construccion SA/Astaldi SpA, Autostrada Arad - Timisoara - avand constructori pe Astaldi, PORR si FCC Construccion sunt doar cateva din proiectele mari pentru care compania Harsco si-a oferit serviciile.
In cazul in care doriti sa aflati mai multe despre produsele Harsco, sau aveti nevoie de oferta de pret ori alte informatii luati legatura cu persoana de contact a firmei Harsco Infrastructure Romania Srl, folosind butonul corespunzator.