Povestea prezinta toate domeniile de activitate ale Saint-Gobain
Grupul Saint-Gobain lanseaza noua campanie de comunicare "MISSION TO EARTH", conceputa pentru a promova impactul pozitiv al solutiilor sale asupra protejarii planetei, prin imbunatatirea calitatii vietii si a confortului fiecaruia dintre noi, in diverse domenii ale vietii noastre cotidiene, precum habitatul, mobilitatea si sanatatea.
Prin intermediul materialelor sale, Saint-Gobain se dedica intru totul furnizarii de solutii adresate provocarilor cotidiene majore pe care lumea le intampina, precum habitatul, transportul si asigurarea sanatatii pentru aproape 10 miliarde de persoane pana in 2050, protejand in acelasi timp planeta.
Noua campanie consta intr-un material video al carui personaj principal este un robot explorator, singur pe planeta lui, iar mesajul pe care il transmite este acela ca nu exista nimic mai frumos si mai important decat viata noastra de aici, de pe Pamant. Povestea prezinta toate domeniile de activitate ale Saint-Gobain (habitatul, mobilitatea, sanatatea, etc.), avand rolul de a spori confortul fiecaruia dintre noi si de a proteja viitorul nostru comun.
De altfel, Pierre-André de Chalendar, Presedintele-Director General al Grupului, anunta in luna septembrie angajamentul Saint-Gobain pentru atingerea nivelului de zero emisii de carbon pana in 2050. Chiar daca materialele Saint-Gobain contribuie la explorarea spatiului (sateliti, rachete, roboti si observatoare astronomice spatiale), este clar ca rolul lor cel mai important este cel pe care il joaca aici, pe Pamant.
Ca parte din campanie, Saint-Gobain organizeaza un eveniment fara precedent sub denumirea "MISSION TO EARTH #1: UN LOC LINISTIT." Acesta va avea loc in data de 14 si 15 noiembrie 2019 in Place Stravinsky din Paris (Franta). Trecatorii vor fi invitati sa traiasca o experienta senzoriala inedita, conceputa pentru a-i sensibiliza in privinta unei probleme adesea ignorate, ale carei riscuri asupra sanatatii sunt considerabil subestimate: poluarea fonica. Conform OMS, consecinta acesteia va fi faptul ca peste un miliard de oameni vor risca pierderea prematura a auzului pana in jurul anului 2050.