Proiectul Ohio River Bridges-East End Crossing (SUA) si cel de-al treilea pod peste Bosphorus (Turcia)
Proiectul ORB CEE abordeaza provocarile mobilitatii transriviere in zona metropolitana Louisville, imbunatatirea sigurantei, atenuarea congestionarii traficului si integrarea autostrazilor existente, stimuland in acelasi timp economia regiunii Louisville-Southern Indiana. Ohio River Bridges - Proiectul East Crossing End este una dintre cele mai mari valoroase proiecte de transport care a obtinut Statutul de Platina.
Echipa de proiect a revizuit raportul de evaluare a schimbarilor climatice si adaptarea acestuia la planurile regionale de identificare a riscurilor privind schimbarile climatice si raspunsurile posibile. Frecventa si intensitatea valurilor de caldura si a inundatiilor au fost printre cele mai importante riscuri legate de schimbarile climatice identificate.
SIXENSE GROUP i-a fost incredintata implementarea sistemului de monitorizare structurala a acestui proiect pentru o durata de 35 de ani!
In decembrie 2016, SIXENSE GROUP a finalizat instalarea sistemului de monitorizare structurala pentru Ohio River Bridge East End Crossing.
Peste 80 de senzori monitorizeaza structura in timp real si urmaresc elementele structurale, cum ar fi: tensiunile in hobane, miscarile pilonilor sau deplasari. Sistemul va fi activ pe intreaga durata a parteneriatului public-privat sau pe o durata de 35 de ani.
Sistem de monitorizare structurala EverSense® implementat pe al treilea pod peste Bosphorus - simbolul Turciei moderne
Un alt exemplu de proiect extraordinar de monitorizare structurala pe perioada de exploatare care a fost implementat cu ajutorul SIXENSE GROUP este EverSense® Structural Health Monitoring System pentru al III-lea pod peste Bosphorus.
Opt benzi de autostrada si doua benzi de cale ferata vor fi situate la acelasi nivel. Un produs de inginerie profesional si tehnologie avansata, podul este printre cele mai importante poduri ale lumii, prin concept si caracteristicile sale tehnice.
Este unul dintre cele mai lungi si inalte poduri suspendate din lume care are si infrastructura feroviara pe el, cu o deschidere principala de 1408 de metri si cu cel mai inalt turn din lume, cu o inaltime mai mare de 322 de metri.
In cazul in care doriti sa aflati mai multe despre sistemul de monitorizare structurala EverSense®, faceti clic pe poza prezentata mai jos sau cereti oferta de pret ori alte informatii de la persoana de contact a firmei SIXENSE GROUP, folosind butonul corespunzator.