Hunnebeck Romania a livrat echipamente si solutii de cofrare cu eficienta dovedita
Hunnebeck Romania a continuat si in 2016 sa se plaseze in topul furnizorilor de echipamente si solutii pentru lucrarile de infrastructura desfasurate in tara.
Astfel, Hunnebeck Romania s-a alaturat partenerul Euroconstruct, cu care are deja o colaborare de lunga durata, in executarea unei noi lucrari de anvergura. Este vorba despre constructia celui de-al doilea lot al autostrazii Sebes - Turda, pentru care Hunnebeck Romania a livrat echipamente si solutii de cofrare cu ajutorul carora s-au desfasurat pana in prezent lucrari la 5 structuri de pe traseul lotului de autostrada.
Pe santierul lotului 2 al autostrazii Sebes - Turda a fost necesar sa se execute numeroase structuri, de dimensiuni diferite. Hunnebeck Romania a livrat masiv, constructorului (asocierea Aktor -Euroconstruct), sistemul de cofrare Manto, care se preteaza in mod special pentru proiectele de infrastructura de amploare, datorita robustetii sale si faptului ca acopera o suprafata mare de cofrare.
Sistemul Rasto a fost livrat, de asemenea, si a fost intrebuintat la cofrarea zidurilor de sprijin si a culeelor mai mici. Totodata, turnurile de esafodaj ID 15 au fost utilizate pentru sustinerea si turnarea tablierelor monolite, dar si la zidurile intoarse, unde sistemul ID 15 a fost completat de o solutie rapida alcatuita din juguri Multiform si popi de sprijinire Europlus.
Astfel, Hunnebeck Romania s-a alaturat partenerul Euroconstruct, cu care are deja o colaborare de lunga durata, in executarea unei noi lucrari de anvergura. Este vorba despre constructia celui de-al doilea lot al autostrazii Sebes - Turda, pentru care Hunnebeck Romania a livrat echipamente si solutii de cofrare cu ajutorul carora s-au desfasurat pana in prezent lucrari la 5 structuri de pe traseul lotului de autostrada.
Pe santierul lotului 2 al autostrazii Sebes - Turda a fost necesar sa se execute numeroase structuri, de dimensiuni diferite. Hunnebeck Romania a livrat masiv, constructorului (asocierea Aktor -Euroconstruct), sistemul de cofrare Manto, care se preteaza in mod special pentru proiectele de infrastructura de amploare, datorita robustetii sale si faptului ca acopera o suprafata mare de cofrare.
Sistemul Rasto a fost livrat, de asemenea, si a fost intrebuintat la cofrarea zidurilor de sprijin si a culeelor mai mici. Totodata, turnurile de esafodaj ID 15 au fost utilizate pentru sustinerea si turnarea tablierelor monolite, dar si la zidurile intoarse, unde sistemul ID 15 a fost completat de o solutie rapida alcatuita din juguri Multiform si popi de sprijinire Europlus.
In completarea sistemelor de cofrare, Hunnebeck Romania a livrat in santier si schela Bosta 70, utilizata ca schela de lucru pentru fierari, dar si ca schela de acces pentru lucrul la inaltime.
Lotul 2 al autostrazii Sebes - Turda are o lungime de 24,3 km, costurile pentru executia sa se ridica la 549,3 milioane lei. Lucarile pe acest santier vor continua si in 2017.
Lotul 2 al autostrazii Sebes - Turda are o lungime de 24,3 km, costurile pentru executia sa se ridica la 549,3 milioane lei. Lucarile pe acest santier vor continua si in 2017.
In cazul in care doriti sa aflati mai multe despre cofrajele, sistemele de sustinere si schelele Hunnebeck, faceti clic pe pozele prezentate mai jos sau cereti oferta de pret ori alte informatii de la persoana de contact a firmei Hunnebeck Romania Srl, folosind butonul corespunzator.