Echipamentele oferite de Hünnebeck au ajutat constructorul sa execute lucrarile intr-un ritm alert
Provocarea proiectului a constat in gasirea unei solutii sigure pentru preluarea incarcarilor mari date de grinzile cu lungimea de 37 m. Sistemul Infra-Kit, special creat de Hünnebeck pentru construirea de poduri si pasaje, si-a dovedit eficienta si in cadrul acestui proiect. Cele 16 palei de Infra-Kit livrate pe santier au servit la sustinerea grinzilor prefabricate, pe timpul montarii acestora.
Un alt sistem pus la dispozitia constructorului a fost ID 15, turnurile de esafodaj servind la sustinerea trotuarelor, pentru a caror cofrare au fost puse in opera elemente de schela Multiform.
Intrucat pilele de pod au avut o forma atipica, cu muchiile laterale rotunjite, s-a folosit si cofraj special circular.
Inaltimile mari ale pilelor au necesitat montarea de schele de lucru pentru cofrarea acestora, dar si punerea in opera a unor solutii de acces la inaltime. Hunnebeck Romania a pus la dispozitia constructorului in acest scop sistemul de schela Bosta, respectiv o serie de turnuri de schela Bosta 70, cu inaltimi cuprinse intre 6,5 si 12,5 m. Tot inaltimile mari ale structurilor au facut necesara turnarea betonului in mai multe etape si, implicit, s-a impus utilizarea consolelor pasitoare CS 240.
Proiectul avea ca termen de finalizare sfarsitul lunii iunie 2016. Echipamentele oferite de Hünnebeck au ajutat constructorul sa execute lucrarile intr-un ritm alert.
In cazul in care doriti sa aflati mai multe despre echipamentele Hunnebeck utilizate la construirea pasajului superior de la Gara de Vest din Ploiesti, faceti clic pe pozele prezentate mai jos sau cereti oferta de pret ori alte informatii de la persoana de contact a firmei Hunnebeck Romania Srl, folosind butonul corespunzator.